Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

15.04.11 г.

Какво имат в предвид мъжете...


„Ако не ти харесва, върви си.”  
Той иска всъщност да ти каже:
„Зарежи ме. Нямам смелост аз да те разкарам.”

„Не участвам в игрички.”
Той има в предвид:
„Играл съм ги много, така че веднага ще те хвана ако ми въртиш номера.”

„На някои жени просто не може да се вярва.”  
Или:
„Бившата направо ми разказа играта.”

„Колко гаджета си имала до сега?”  
Т.е.:
 „С колко мъже си спала?”

„Приятелят ми съвсем се е побъркал.”  
Той иска да каже:
„Приятелят ми предпочита компанията на гаджето си пред мен.”

„Приятелите ми искат да се запознаят с теб.”  
На кратко той има в предвид:
„Говорил съм и за теб.”

„За кратко имаше нещо между нас.”  
Или:
„Само съм спал с нея.”

„Не си търся гадже в момента.”  
Т.е.:
„Не искам да ми бъдеш гадже.”

„Може да отскочим довечера до нас.”  
Намеква за:
„Искаш ли да........”

„Трябва да се разделим за малко.”  
Иска да ти каже:
„Искам да се разделим... окончателно.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало