Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

12.04.11 г.

Преди и След сватбата




Преди сватбата:

Той:  - Ура! Най-после! Едва дочаках!
Тя:    - Да си ходя ли?
Той:  - Не, даже не си и помисляй за това!
Тя:    - Обичаш ли ме?
Той:  - Разбира се!
Тя:    - Някога изневерявал ли си ми?
Той:  - Не, как въобще ти хрумна?
Тя:    - Ще ме целунеш ли?
Той:  - ДА!
Тя:    - Ще ме биеш ли?
Той:  - В никакъв случай!
Тя:    - Мога ли да ти вярвам?

След сватбата:
да се чете отдолу нагоре.




Преди сватбата:
 - Внимателно стъпвай с крачетата, че има камъчета, - нежно я предупреждава той придържайки я за лакътя.

След сватбата:
 - Върви внимателно, тук е пълно с камъни.

След няколко години семеен живот:
 - Къде тръгна през камънака, ма!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало