Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

12.04.11 г.

Двамата болни

...Ти защо си в леглото?
...Болна си! ?
...Не, не, защото видът ти е съвсем здрав...
...Лежи си, лежи, аз ще приготвя всичко.
...Къде държим фидето?
...Кое бурканче, казваш?
...А бе те тука са цели пет!
...Не ставай, сам ще го намеря.
...Това е брашно... Това е захар...
...Има ли значение какво точно се е съборило! Някакво като брашно...
...Сега защо идваш?! Аз ще го събера...
...Лежи си спокойно, аз ще се оправя.
...Къде ни е отварачката?
...Не, няма я в чекмеджето.
...Пак си станала! Нали уж беше болна?
...Къде я намери?
...Ми аз два пъти гледах там.
...Бе върви си лягай, ще се оправя ти казах.

...Опа - а...имаме ли йод?
...Ей тука ми вържи пръста.
...По-полека, де, боли ме!
...Чак свят ми се зави... ще полегна малко.
...Я ми донеси един аналгин.
...Спри телевизора.
...Отвори малко прозореца.
...Не, не ги искам тия яйца, виж нещо препечи на скарата.
...Ама затвори я тая кухненска врата!
...И като се разболее човек, пак не го оставяш на спокойствие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало