Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

12.04.11 г.

Три жени решили да направят експеримент


Три жени  - омъжена (от 10 години), любовница и неомъжена (с гадже) решили да направят експеримент - да се облекат с кожено бельо, ботуши, бикини, сутиен и кожена маска и да видят реакциите на партньорите си.
След една седмица се срещат да споделят резултатите.

Неомъжената:
- сложих си аз коженото бельо и изчаках гаджето да дойде  - като ме видя падна на колене, каза че аз съм неговата сбъдната мечта, помоли ме да се омъжа за него и после цяла нощ правихме бурен секс.

Любовницата:
- облякох аз коженото бельо, наметнах отгоре един шлифер и отидох при моя в офиса му  - там влязох в кабинета, разтворих шлифера и му показах какво има отдолу. Без дума той отиде до вратата, заключи я, после извади кабела на телефона и правихме секс върху бюрото му в продължение на 5 часа.

Омъжената:
- сложих аз коженото бельо и застанах в коридора да изненадам мъжа си. Когато се върна от работа, затвори входната врата, погледна ме и каза: здрасти, Батман, какво има за ядене?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало