Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

25.08.11 г.

За свекървата или за свекървището


- Как винаги успяваш да купиш подарък за свекърва си и тя да го хареса наистина?
- Влизам в магазина, оглеждам внимателно всичко и избирам това, което най-малко ми харесва...

***
Какво е наказанието за двуженство?
- Две тъщи.

***
- Татко, реших да се оженя!
- Добре, синко. Но имай предвид едно - че семейството замества всичко. Така че преди да се ожениш, помисли - кое е по-важно за теб - всичко или семейството?


Адвокат праща телеграма на свой клиент в чужбина:
„Тъща ви се помина в съня си. Да я погребем ли, да я балсамираме ли или да я кремираме?"
Отговорът гласи:
„Не рискувайте - поръчайте и трите".

***
Рейс, пълен със свекърви, катастрофира. Всички снахи се радват, че свекървите им са катастрофирала, а една плаче. Другите я питат:
- Толкова ли ти беше мила?
- Не, но изпусна рейса!

***
Бил хубав слънчев ден. Свекървата казва на снаха си:
- Какво хубаво време, да излезнеш па да се не върнеш!
На другия ден валял дъжд и снахата казала на свекърва си:
- Какъв лош ден, да легнеш па да не станеш!


Един понеделник сутрин мъж отишъл на работа с превързана шия.
- Какво ти се е случило? - попитали го колегите му.
- Вчера играх голф с тъща си и на втората дупка тя прати топката в поле с крави. Не искаше да обяви топката за изгубена и настоя да я потърсим. Търсихме я петнайсет минути, обаче от топката нямаше и следа, имаше само една стара крава. Тъща ми пак не искаше да се откаже, докато не намерим топката. Търсихме още двайсет и пет минути, но не я открихме. Вече бях готов да се предам, когато реших все пак да проверя дали топката случайно не е попаднала под опашката на кравата. Вдигнах я и, естествено, тя беше там. Повиках тъща си и я попитах: „Това прилича ли ти на твое?" И тя ме удари по гърлото със стика.

***
Свекърва и снаха си говорят.
Свекървата:
- Тъй като ще живееш доста време в нашата къща, ще ти кажа, че има три правила, които трябва да спазваш. Първо, когато видиш, че китката ми е на ляво, значи съм в добро настроение. Второ, когато видиш, че китката ми е в средата - по-далеч от мен, защото не ми е весело! И трето, когато китката ми е от дясно, не ми се мяркай пред очите!
Снахата отговорила:
- Е, и аз имам някой правила: когато ме видиш, че съм седнала крак върху крак, пия си кафето, пуша си цигарата да знаеш, че ми е все тая на къде ти гледа китката!


Една баба продава ябълки на пазара и вика:
- Яаабълки от Чернобил! Купете си ябълки от Чернобил...
Един човек я пита:
- Абе, бабо, имаш ли акъл, кой ще ти купи ябълките като им правиш такава реклама?
- Аааа, купуват, чедо, купуват. Я снаха за свекърва, я свекърва за снаха...

***
Една вечер съпруг закъснява от работа.
- Сигурна съм, че си има любовница - казва жена му на майка си.
- Защо винаги мислиш най-лошото? - пита майката. - Може просто да е катастрофирал.

***
Свекърва към бъдещата си снаха:
- Ох, дъще, много хубаво, че се обичате харесвате, че ще се вземете! Ех, дано да си и честна!
- Ох, мамо, дано, дано, ама надали...


Искаше му се да подскача от радост, но не можеше...
На гърба му тежеше ковчегът на тъщата...

***
В парка едно куче неочаквано ухапва една жена.
Сконфузена собственичката на кучето обяснява:
- Обикновено моето куче е много добро, но вероятно вашият парфюм е като на свекърва ми...

***
Седят три жени и пият кафе. Едната казва:
- Моята свекърва я погребахме на едно много хубаво място - тишина, слънце, спокойствие...
Другата:
- И ние нашата я погребахме на хубаво място - слънчево, тихо, спокойно...
Третата звъни по мобифона на свекървата си:
- Мамо, какво правиш?
- Ами-и-и... Какво да правя, мотам се.
- А така, мотай се, мотай се! Хората взеха хубавите места, а ти още се моташ!


- Кога изпитвате смесени чувства?
- Когато видите тъща ви да пада от скала с новата ви кола.

***
Ловец на едър дивеч отишъл на сафари с жена си и тъща си. Една вечер съпрузите седели край лагерния огън и вечеряли, когато забелязали, че тъщата липсва.
Ловецът взел пушката си и следван от жена си, навлязъл в джунглата да търси изчезналата жена.

***
Трьгнали снахите и свекьрвите на екскурзия в единият автобус снахите в другия свекьрвите. Но автовусьт на свекьрвите катастрофирал и всички били мьртви.
Всичките снахи се радвали само една не спирала да плаче тогава шофьора е попитал защо плаче, а тя отговорила:
- Как да не плача та моята свекьрва изпусна автобуса.


Мъж води кучето си на ветеринар и иска да му отрежат опашката. Ветеринарят го пита защо.
- Защото утре пристига тъща ми и не искам нищо да я кара да
си мисли, че е добре дошла.

***
Мъж се кара със жена си:
- И откъде ти хрумна, че обичам твоите роднини по-малко от моите? Ето, например, обичам много повече свекърва ти, отколкото тъща ми.

***
След като я търсили повече от час, накрая я видели, опряла гръб до една скала. Пред нея стоял грамаден лъв.
- Какво ще правим? - изпищяла съпругата.
- Нищо - отговорил съпругът. - Лъвът сам се е забъркал в тая каша...


На вратата се звъни и мъжът отваря вратата. На прага стои тъща му с куфар.
- Може ли да остана тук за няколко дни? - пита тя.
Той отвръща:
- Може, естествено. - И затваря вратата под носа й.

***
Началникът на полицията се обръща към новопостъпил полицай.
- Като новобранец ти ще се изправиш пред някои трудности. Например какво ще направиш, ако се наложи да арестуваш тъща си?
- Ще повикам подкрепление.

***
Свекърва нарежда на снахата:
- Не можеш да чистиш хубаво, лошо готвиш, само тормозиш сина ми, що за жена си? Аз на твоите години...
- Да, мамо, знам на моите години, вече трети мъж сте погребвали.


Няколко приятели си говорят как биха се отървали от тъщите си. Единият казва:
- Ще купя отрова, всеки ден по малко, по малко в кафето... докато умре.
Другият:
- Аз пък ще й подаря нова кола. Обаче ще й повредя спирачките. Тя ще се качи да се повози, ще настъпи газта, няма да може да спре и ще се разбие някъде.
Третият:
- Аз пък ще купя десет опаковки аналгин.
- Защо?
- Ще ги изсипя всичките в тигана и ще ги разбъркам докато се стопят.
- Ама за какво?
- Ще ги излея в голяма форма и ще направя от тях едно огромно хапче аналгин.
- И какво?
- Ще влезе тъщата в кухнята, ще го види на масата, ще каже - я, какво голямо хапче аналгин...
- Е, и?
- А аз в това време отзад с брадвата по главата...

***
Свекърва казва на снаха си:
- Не искам да те обиждам, но моят внук не прилича никак на сина ми.
Снахата:
- Аз имам п...@ между краката, а не някъв шибан ксерокс!



Казах на тъща си: „Моят дом е и твой".
Тя ми отговори: „Махай се от дома ми!"

(Джоун Ривърс)

***
Тъща ми каза: „Искаш ли да си поговорим?"
Отговорих й: „Чрез медиум".

(ЛесДоусън)

***
Тъща ми каза: „Когато умреш, ще танцувам на гроба ти".
Отговорих й: „Добре, ще ме погребат в морето".

(Лес Доусън)

***
Тъща ми ми провали брака.
Един ден жена ми се прибра вкъщи рано и ни свари в леглото.

(Лени Брус)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало