Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

5.07.11 г.

Горчивият опит от съветите



Aко четеш и изпълняваш заръките на адам-акъллиите без да мислиш пишман ще станеш...



Ей на! Казах си, не може само хорската семенна течност да е вкусна, искам и моята! Четох тук идеи - ананаси, ягоди.

Купих си една тенекия компот от ананаси, ядох до насита и насиране. Стана ми тежко и повърнах. Погледнах тенекията "Сделано в СССР" това май е с изтекъл срок?

Три дни след това лежах и се клех винаги да гледам expire date-a...

***

Реших и краката си да бръсна, мишниците, гърдите, скротума... Ужас... Не знам какво е било на Ватерло, но цялата баня в кръв, а аз дзиндзирикам гол като кьосе и скимтя от афтършейва.

Три дни ходех разкрачен и спах по корем след това и се клех да не посягам повече на някои интимни части...

***

Четох за секс в кола. Казвам си, че и аз трябва.

Запалих колата, отивам в планината, гледам да няма урна наоколо, че знам после кво става. Спирам и ...


Всичко наред, но аз съм забравил да взема жена, с която да го правя.

Мамка му и прасе. Връщам се да взема. Паля колата, маневра... храссс... това пък какво?! Клон ми се е забил в радиатора.

Газ до сервиза и яка антифризна диря след мен и радостни облаци от изпарения. Три дни бях без кола и се клех повече никакви сексове сред гори в колища и клонища....





Четох за връзка със семейна жена. Викам си - я да не оставам назад!

Намерих една семейна и й казвам "хайде секс". Протърка ме от секс, без милост, без капка навън.

Сега от три дни затискам вратата на апартамента си, тя хлопа отвън с два куфара и се кълне, че не е нашата леля, а аз се кълна скоро да не се възбуждам, че ми се насълзяват очите.

***

Четох за напушване и трибестани. Не знам на другите как им действа, но на мен ми подейства откачващо.

Три дни козирувах на маршируващи бирени бутилки, редях се за цигари на трафопостове, опитвах се да стана невидим като дъвча джапанки и се клех във вярност целувайки родния флаг, който се оказа хавлията в банята.




Така че, внимавайте какво ви съветват.

Ветераните от Виетнам са с по-малки последици от мен...:))



svejo.net


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало