Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

6.07.11 г.

22 неща, които не бива да казвате, когато ви спре пътна полиция


1. Аз ви плащам заплатата, нали знаете!

2. Благодаря, полицай. И вчера ми се размина само с предупреждение.

3. Вярно ли е, че хората стават ченгета, защото са прекалено тъпи да работят в „Макдоналдс"?

4. Ей, трябва да сте карали поне с 200, за да ме настигнете! Браво!


5. Ето ви десет долара и да забравим за това.

6. Знаете ли защо ме спряхте? Добре, поне един от нас знае.

7. Искате ли да се състезаваме до участъка?

8. Искате ли да си купите евтина видеокамера, без никакви въпроси? Имам петдесет в багажника.


9. Мислех, че полицаите трябва да сте в добро физическо състояние.

10. Не мога да извадя шофьорската си книжка, ако не подържите за малко бирата ми.


11. Не сте ли този от "Вилидж Пийпъл"?

12. Няма да оглеждате багажника, нали?


13. Онова там палката ви ли е или просто ви е приятно да ме видите?

14. Опитвах се да следвам другите. Да, знам че наблизо няма коли. Виждате ли колко са напред!


15. Подръжте ми бирата, за да си намеря книжката.

16. Полицай... струва ми се, че ви обичам.


17. Полицаят казва: "Младежо, очите ви са зачервени, да не сте пили?" Вие отговаряте: "Г-н полицай, очите ви са изцъклени, да не сте яли понички?"

18. Съжалявам, г-н полицай, не забелязах, че антирадарното ми устройство не е включено.


19. Съжалявам, кучето ми водач обикновено лае, когато карам прекалено бързо.

20. Това е типичен случай на тормоз от страна на фашизирана полиция.


21. Това е чудесно! И при предишния полицай, който ме спря, се разминах само с предупреждение.

22. Трябва да сте вдигнали двеста километра в час, за да ме настигнете.





събрано от интернет източници

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало