Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

2.06.11 г.

Извиненията на хванати в изневяра мъже




Представете си я...

Тя е на вратата.... Настръхнала е като котка... Юмруците са на кръста... Очите й мятат мълнии... Въздухът около нея е меко казано наелектризиран... Мъжът й е в семейното легло с любовницата си... Какво ще каже... каквото и да е, все ще е неуместно, затова обикновено изрича възможно най-глупавото.
Това са първите фрази на мъже. пипнати от съпругите си при изневяра. Моля Ви, не ги съдете сурово.

Такава си им е природата...
Приемете ги философски:


 


Яко обърканият :
- Скъпа, това не означава, че децата ни, не са и твои.

Грижовният съсед :
- Скъпа, моля те, не викай, че ще събудиш детето на комшиите. Легнах при тази притеснена жена само, за да я приспя, но два часа трябваше да я люлея, докато се успои...

Разсеяният :
- Я, скъпа, това под мен не си ли била ти? Боже,припознал съм се. Извинете ме много и двете!



Работливият:
-Това е грешка, скъпа. Ужасно недоразумение, някакво. По това време съм на работа и ти не можеш да виждаш това,което ти се струва. Позвъни ми в кантората и ще се увериш, че съм там.

Нахаканият:
- Виж, доказвам на съседката, че нашата спалня не скърца, а нечия друга скърца и й пречи нощем да заспи. Лягай и ти, да види, че и трима да сме, пак няма да скърца.

Наглият:
-Скъпа, защо излизаш по-рано от работа. Ще се обадя на началника ти да те глоби!Срамота!




Болничкият той:
-Личната ми лекарка, ми го препоръча като терапия за болния ми кръст, ако не вярваш на мен, питай нея - ей я на, ето я.

Езотерикът:
-Тази жена с точков масаж връща спомени от предишно прераждане.

Толерантният:
-Скъпа, ако сега направиш сцена, ще е демонстрация на етническа нетърпимост. Какво като момичето е циганка.Те не са ли хора?!





1 коментар:

  1. Of course, it admits of argument whether you cannot educate men up to the point of wanting to
    drink less. There are also some facts related to this industry that we will discuss in next post.
    Using your ingenuity to recycle a coat to a travel pillow is a way for you to keep from throwing away a worn-out item and also avoid using new resources.


    Here is my site :: Finding Uncomplicated Secrets r4i card filling machine

    ОтговорИзтриване

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало