Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

29.06.11 г.

КОДЕКС НА ШОПА


1. Най-мразим да мислим.

2. Кога ми се приработи,
седам и чекам да мине.

3. Кога съм гладен, не ми се работи.
Кога се наручам, ми се преспи.

4. Питат ме какво можеш да работиш?
- Моа да копам.
- Друго?
- Е, па моа и да не копам.

5. Я че си запалим къщата,
та да изгори на Вуте плевнята.

6. Я не сакам на мен да е добре.
Я сакам на Вуте да му е зле.

7. Никога не могат ми платят толкова малко,
колко я съм изработил.

8. Никога нема да ме осъдят толкова,
колко я съм крал.


9. И по десет лева да направят бензина,
я па че си карам колата;
и без пари да е - па че го краднем.

10. И сам да съм у трамвайо,
па че се бутам.

11. И сам да съм на опашка,
па че се прередим.

12. Най-обичам да съм змия
- ем си лежим, ем си одим.

13. И сам да съм на острова,
я па че се заградим.

14. Я не помним кръчмаро
да има да ми дава нещо.

15. Я не помним да имало ден
да ми се е работило
и да не ми се е пило.


16. Я ходим на работа да си починем.
Ке си го отработим в къщи.

17. От дека да си въртим гъзо,
он па че си е отзад.

18. Какви бееме - какви станааме.

19. Оти да се косим, като че ми мине.

20. Они ми плащатат колко да не умрем,
ама я работим колко да не заспим.

21. Какво е законо?
Законо е тесна врата у широко поле.
Само улавите минуват у него.

22. - Как си Нане?
- Добре съм. Тебе яд ли те е?

23. - Вуте, оти копаш седнал?
- Оти опитах легнал, ама не мое.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало