Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

2.06.11 г.

Семейна кореспонденция


 Добър ден, Иване.
Принудена съм да ти съобщя, че си гад и егоист! Как можа?! Къде се запиля вчера?!
С уважение, Цанка.
P.S.
Купи хляб: един бял и един черен.

 Уважаема Цанке!
Да не си се побъркала? Вчера бях с момчета, пихме по бира.
С най-НЕдобри пожелания, Иван.
P.S.
Няма да мога.

 Добър ден, Иване.
Иване, ти си тъпак! Нина от счетоводството те е видяла. Ти си нищожество, повече не те обичам.
С уважение, Цанка.
P.S.
Защо няма да можеш?

 Уважаема Цанке!
Извинявай, котенце, ама твоята Нина е сляпа като прилеп. Бях с момчетата, кълна се в сноуборда си. И няма да се повтарям.
С най-добри пожелания, Иван.
P.S.
А защо все аз всичко да правя?




Добър ден, Иване.
Да, Нина е малко късогледа, но не чак толкова, че да не види, че твоите ‘момчета’ са с бюст D и носят ботушки Pollini за 900 долара. А аз така и не получих подарък за рождения си ден. Излъга ме.
С уважение, Цанка.
P.S.
Събирай си партакешите и се изнасяй от нас!

Уважаема Цанке!
Миличко, защо се палиш така?
Нинчето се е пообъркала малко. Първо, бюстът на Светла е размер C, не D. Второ, тя е грозна и ми е секретарка. Трето, от къде да ти взема тези Pollini?
С най-добри пожелания, Иван.
P.S.
Ще купя хляб и торта. Обичам те!

Добър ден, Иване...
ЦУМ, бутик #2 на третия етаж. Предай на секретарката си, че следващия път ще й излея коктейлчето в деколтето. Върху целия й С размер!
С уважение, Цанка.
P.S.
И бонбони вземи!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало