Zen Point -
Начало
За четящите -
Хиляди книги

14.04.11 г.

Баба НЕДКА и Баба ЧАТКА


Баба НЕДКА:
- Чатке, как си ма, какво праят децата?
Баба ЧАТКА:
- Аа, не съм ги чула още днес. Сутринта само си проверих пощата, ама после имах работа. Трябваше да рефрешна кочината на прасето и да изхвърля рисайкъл бин-а. Цял ден сърфирам по двора. Ама надвечер ще си пусна скайпа и ще си чатна с моите.
Баба НЕДКА:
- Ааа, добре ще направиш. Аз пък днес цял ден стоя на компа. Трябваше да даунлоудна ябълките от градината на двора и да максимизирам жилетката на дядото, че му е утесняла. Ама намерих едно място в нета, дека дават голи юзъри. Червих се, червих се, ама три часа ги гледах!
Баба ЧАТКА:
- Ауу, Недке. Ми да ми пратиш линк у скайпа, че да ги видя и аз. От момиче гол юзър не съм виждала! Дядото вече за нищо не става. Съвсем му се е разхлопало флопито и Рамът не му стига. А да не говорим, че хард дискът му вече изобщо не е хард.
Баба НЕДКА:
- Ее, стига и ти. И ние вече за нищо не ставаме, Чаткеее. Даже и за спам не ставаме. Ако можех да се сейвна така както бях преди 40 години...
Баба ЧАТКА:
- Ще ти копи пейстна една снимка откакто бях на 25 години. Знаеш ли каква красавица бях? Без никакви бъгове! А тогава нямаше фотошоп! Сега вече и аз съм станала за рестартиране... Целият ми десктоп се е набръчкал!
Баба НЕДКА:
- Ауу, Чатке, ние се заприказвахме, ама аз се сетих, че имам работа. Трябва да компилирам един боб на дядото, че пак ще ми пусне намръщена емот икона. Ще ми услужиш ли с онази голямата лъжица, че моите всичките са зипирани версии?
Баба ЧАТКА:
- Недке, не помниш ли, че ти я сенднах миналата седмица? Я си виж хисторито.
Баба НЕДКА:
- Не помня такова нещо, бе Чатке!
Баба ЧАТКА:
- Как така не помниш? Ти ми се логна у нас миналата седмица и ми я рикуестна.
Баба НЕДКА:
- Няма такова нещо!
Баба ЧАТКА:
- Така ли! Ти лъжкиня ли ме наричаш! Какво си позволяваш! Ууу, да ти се скапе скайпа дано!
Баба НЕДКА:
- Аа, така ли! Магарето ти троянски кон да стане!
Баба ЧАТКА:
- Уиндоуса да ти се бъгне и всички да видят какво криеш в Май Докюментс!
Баба НЕДКА:
- Да качиш 30 гигабайта дано. Всичките на корема и бедрата дано!
Баба ЧАТКА:
- Да ти се срути кочината и да ти форматира прасето!
Баба НЕДКА:
- Котка да ти изяде мишката!
Баба ЧАТКА:
- Да ти се скапе антивируса и да ти влязат червеи в ябълките!
Баба НЕДКА:
- Някоя невестулка да ти хакне кокошките!
Баба ЧАТКА:
- Да ти се скапят драйверите на мотиката и с ръце да копаеш земята!
Баба НЕДКА:
- Дядото ти да си ъпгрейдне хард диска и да си хване млада юзърка!
Баба ЧАТКА:
- Лицето ти на пиксели да стане!
Баба НЕДКА:
- Кучето ти на оптичен кабел да се обеси!
Баба ЧАТКА:
- Сиди ром да ти влезе в къщата и да ти окрадне всички вещи!
Баба НЕДКА:
- И компютъра ли?
Баба ЧАТКА:
- И компютъра!
Баба НЕДКА:
- Иии, пепел ти на ю ес би входа! Повече няма да правя с теб ни аудио, ни видео чат! Даже не искам да ти чувам никнейма, да знаеш!
Баба ЧАТКА:
- Ммм, дреме ми на дънната платка! Хакерка с хакерка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Това ми харесва :)

  • Zen Point - Начало